Program rada Lige protiv raka – Dubrovnik u 2005. godini
Dogovorno sa Ravnateljstvom OB Dubrovnik anketirani su svi odjeli i službe OB koji su istakli svoje prioritete u nabavi opreme s područja onkologije.
Na svom Predsjedništvu od 21. rujna 2004.g. Liga protiva raka Dubrovnik donijela je odluku da se u 2005. godini putem sredstava Lige, te proračunskih sredstava grada i Županije namjenjenih Ligi izvrši nabavka slijedeće opreme u ukupnoj vrijednosti od oko 307.000 kuna:
- dva kompleta po 20 punkcijskih igala za Urologiju
- deset kompleta za mehaničko šivanje crijeva za Kirurgiju
- reagensi za tumorske markere te mikroskop za Laboratorij OB Dubrovnik
- dvije stručne knjige za Ginekologiju
- reagensi za imunohistokemiju za Patologiju
- sistem za core-biopsiju te 1000 mamografskih filmova za Radiologiju
- mikroskop za ORL službu
Nadalje Liga će podržati i indirektno potpomoći nabavku:
- Retraktora za Kirurgiju
- Novog CT-a i mamografa za Radiologiju
- Novog PC s printerom za Transfuziologiju
Daljnji javno zdravstveni rad na prevenciji i ranom otkrivanju malignih bolesti te zdravstvenom prosvjećivanju stanovništva.
Organizacija redovitih akcija prema kalendaru (Dan narcisa, Mjesec ružičaste vrpce, Mjesec borbe protiv raka i Večer zahvalnosti).
Na kraju 2005. godine sa zadovoljstvom možemo konstatirati da je predloženi plan za tekuću godinu gotovo u cjelosti ispunjen, te da je pored planirane opreme dodatno nabavljeno još 3000 mamografskih filmova, nekoliko stručnih knjiga, kemikalije za citologiju, te namještaj za sobu Kluba onkoloških bolesnika - sekcije liječenih na dojci.
Također, realizirane su i akcije Dana narcisa, Mjeseca ružičaste vrpce, te Mjeseca borbe protiv raka, a u tijeku su pripreme za tradicionalnu Večer zahvalnosti.
Sredstvima nabavljenim u akciji Dana narcisa, uz dodatnih 20 000 kuna koje je Liga tim sredstvima pridodala djelomično je nadoknađena nabavka kemoterapijskih sredstava dvanaestorici bolesnika.
Također, dvanaestorici operiranih od raka debelog crijeva nadoknađeni su troškovi za Rješenja o invalidnosti.